درخواست همکاری رییس کمیته المپیک افغانستان از فدراسیون کاراته ایران
 

دیدار رییس کمیته ملی المپیک افغانستان با مسولان فدراسیون کاراته ایران

نماینده کمیته ملی المپیک افغانستان امروز (دوشنبه 25 فروردین ماه) با حضور در محل فدراسیون کاراته با رئیس و دبیر فدراسیون کاراته دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری هنرهای رزمی اسپورت 9، به نقل از فدراسیون کاراته در این دیدار که با حضور تنی چند از مسئولان ورزشی افغانستان انجام گرفت، دو طرف بر گسترش همکاری دو جانبه تاکید کردند.

هاشمی نماینده کمیته ملی المپیک افغانستان به دستاوردهای مهم ورزش این کشور در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت کشورش علاقمند است تفاهم نامه ای ورزشی را با فدراسیون های ورزشی ایران امضا کند.

وی همچنین از تغییرات و پیشرفت ورزشی این کشور سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با کمک کشور جمهوری اسلامی ایران این پیشرفت ادامه پیدا کرده و همکاری های مثبتی نیز در این زمینه انجام شود.

هاشمی از علیرضا سمندر رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته درخواست کمک و همکاری در زمینه برگزاری کلاس های داوری و مربیگری، برپایی اردوهای تدارکاتی و نیز انجام مسابقات کاراته در ایران کرد.

رئیس و دبیر فدراسیون کاراته نیز ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشور افغانستان آمادگی خود را در زمینه های ذکر شده اعلام کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: